Eerder deze week meldden we al dat we zijn begonnen met een nieuw cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Maar als het gaat om cliëntparticipatie doen we meer! Wilt u als cliënt actief bijdragen aan verbeteringen rond onze dienstverlening? Geef u dan op voor onze Cliëntentafel. U krijgt dan een paar keer een uitnodiging om mee te praten over belangrijke ontwikkelingen. Ook kunt u mogelijke verbeteringen aandragen. Stuur daarvoor een berichtje naar cliententafel@delftsupport.nl.
Meest recente berichten
- Wat doet de Jongerenacademie? Marianella vertelt.
- Dit zijn onze vier kernwaarden!
- Wat doet de WMO? Madelon vertelt.
- Cliënten delen ervaringen over vindbaarheid en bereikbaarheid
- Wat doet Team Jeugd? Elvira vertelt.
- Wat doet het Sociaal Team? Daisy vertelt.
- Hoe werkt het Wmo-loket? Christel vertelt
- Nieuwe infographic over werkwijze Team jeugd
- WijWest Dichtbij geopend!
- Handig: bereken uw recht