Eerder deze week meldden we al dat we zijn begonnen met een nieuw cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Maar als het gaat om cliëntparticipatie doen we meer! Wilt u als cliënt actief bijdragen aan verbeteringen rond onze dienstverlening? Geef u dan op voor onze Cliëntentafel. U krijgt dan een paar keer een uitnodiging om mee te praten over belangrijke ontwikkelingen. Ook kunt u mogelijke verbeteringen aandragen. Stuur daarvoor een berichtje naar cliententafel@delftsupport.nl.
Meest recente berichten
- Scootmobiel sinds 1 juli niet op galerij of in de gang
- Project ‘Zonder geldzorgen naar werk’ in de Stadskrant
- Staatssecretaris Karremans op bezoek
- Onderwijsroutes – wat is er mogelijk?
- Pilot: nazorg voor ex-gedetineerde jongeren
- Wat doet de Jongerenacademie? Marianella vertelt.
- Dit zijn onze vier kernwaarden!
- Wat doet de WMO? Madelon vertelt.
- Cliënten delen ervaringen over vindbaarheid en bereikbaarheid
- Wat doet Team Jeugd? Elvira vertelt.