Van elke cliënt en op vaste momenten horen hoe onze dienstverlening is gegaan? Dat wilden we graag en vanaf vandaag kan dat ook. We starten namelijk met een nieuwe vorm van cliëntervaringsonderzoek via Ervaringwijzer. Daarbij krijgt elke cliënt in ieder geval aan het eind van een traject, en soms bij een evaluatie of na het afgeven van een beschikking, een vragenlijst. Omdat we continu ervaringen meten, krijgt de cliënt een grotere stem. Zo krijgt cliëntparticipatie nog meer vorm. En zo blijven wij continu leren, verbeteren en ontwikkelen. Per team en Delft Support breed. Want we willen niet alleen vóór, maar ook sámen met cliënten onze dienstverlening verbeteren.
Meest recente berichten
- Delft Support heeft vanaf vandaag eigen nummer: 015-2411081
- Nieuwe rubriek: Mensenwerk
- Scootmobiel sinds 1 juli niet op galerij of in de gang
- Project ‘Zonder geldzorgen naar werk’ in de Stadskrant
- Staatssecretaris Karremans op bezoek
- Onderwijsroutes – wat is er mogelijk?
- Pilot: nazorg voor ex-gedetineerde jongeren
- Wat doet de Jongerenacademie? Marianella vertelt.
- Dit zijn onze vier kernwaarden!
- Wat doet de WMO? Madelon vertelt.