Cliëntervarings-
onderzoek

 

Home » Contact

Delft Support is benieuwd naar uw ervaring met onze organisatie. Daarom nodigen we u uit om mee te doen aan ons cliëntervaringsonderzoek. Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. We werken met vragenlijsten die een paar minuten duren om in te vullen. Uw deelname is altijd anoniem. Daarnaast organiseert Delft Support interviews om van cliënten te leren. Wilt u meer weten of hieraan meedoen? Stuur dan een e-mail naar onderzoek@delftsupport.nl.

Cliëntentafel

De Cliëntentafel is een groep van cliënten die met Delft Support meedenkt over belangrijke ontwikkelingen. Cliënten gaan 1 tot 3 keer aan tafel met medewerkers van Delft Support om een bepaalde vraag te beantwoorden of te onderzoeken. Wilt u een actieve bijdrage leveren aan het verbeteren van de dienstverlening van Delft Support? Stuur dan een e-mail naar cliententafel@delftsupport.nl.